www.kampanyguru.hu

Szavazások

Szavazzon! Hogyan képzeli el Adwords kampányát?
 

Ajánlatunk Önnek

Nem több száz kattintás egy csomagban, hanem releváns kattintások, minőségi látogatók.

Hirdetése csak azoknak jelenik meg, akik az Ön termékét, szolgáltatását keresik!


Nincs kulcsszó limit!

Kampánya annyi kulcsszóval fog működni, amennyit tevékenysége megkíván!



Google Adwords minőségi hirdetési kampánykezelés


Google AdWords hirdetés-kezelés


A teljes körű kampánykezelést annak ajánljuk, akiknek nincs jártassága a számítástechnikában, de főleg ideje, hogy beleássa magát az Adwords rejtelmeibe, és inkább szakértőre bízná Adwords hirdetéseinek kezelését az eredményesség érdekében.


A szolgáltatás részletei:

  • Kampányok-hirdetéscsoportok struktúrájának megtervezése.
  • Jól specifikált, releváns kulcsszólista összeállítása.
  • Kizáró kulcsszavak (kifejezések) megállapítása és felhasználása.
  • Hirdetési szövegek kreálása (hirdetéscsoportonként több, hogy eldönthessük, mely típusú hirdetések teljesítenek a legjobban az Ön vállalkozása esetén).
  • Kampány- és hirdetéscsoport szintű beállítások elvégzése (költségkeret, földrajzi-időbeni beállítások, stb.).
  • Display (tartalmi) kampány(ok) hirdetéseinek elkészítése (Adwords beépített sablonnal), beállítások elvégzése.
  • Bővítmények létrehozása a hirdetések teljesítményének növelése érdekében.
  • A hirdetési kampány folyamatos felügyelete, szükséges finombeállítások elvégzése.
  • A kampány kezelése során felmerülő új kulcsszavak (kifejezések, kizáró kulcsszavak) hozzáadása a kampányhoz.
  • Folyamatos ötletelés az eredményesség növelése érdekében.
  • A hirdetés költségeinek alacsony szinten tartása.
  • Az időközben elérhető olyan új Adwords szolgáltatások használata, melyek hatékonyabbá teszik a kampányt.
  • Analytics fiók létrehozása (ha nincs), hogy a látogatási statisztikák segítségével még hatékonyabbá tegyük a kampányt.
  • Megállapodás alapján napi, heti, havi riportok készítése.

Koncepcióm, hogy Ügyfeleink tisztában legyenek azzal, mennyit költenek hirdetésre, és mennyi a kampánykezelés díja. Ennélfogva a kampánymenedzselésről cégünk adja a számlát, a hirdetési díjról pedig a Google.

A Google-nek fizethet előre és utólag, bankkártyával vagy átutalással. Az ügyfeleink leginkább az előre utalásos verziót szeretik. Ez úgy működik, mint pl. egy kártyás mobiltelefon: feltölti az egyenleget és elhasználja, ha lemerülőben van az egyenleg, akkor újra "feltölti". Ilyen egyszerű.



NyilÁrajánlatkérés

 

Ügyfelek mondják...


"Kerestem segítséget, s hosszas keresgélés és negatív tapasztalat után, végre megtaláltam a megfelelő embert, aki segít az oldalamat gazdaságosan hirdetni. Hozzáértését mindenkinek ajánlom figyelmébe."

Tóth Tibor



"CPC, organic, konverziós ráta... ? Nekem ez egy kicsit magas, de a nagyobb látogatottságot, forgalmat és bevételt, azt hiszem, már senkinek sem kell magyarázni!

Cégünk első AdWords kampánya Gabriella nevéhez fűzhető, akinek a minden apró részletre kiterjedő figyelme meghozta webáruházunk számára a várt forgalom- és látogatottság-növekedést."

 

 

„Előzőleg egy másik cég kezelte Adwords hirdetéseinket, de amióta Gabi csinálja, tényleg látszik az eredmény. Jóval több megkeresés érkezik a céghez.”

Ambrus Bálint



"Amióta elindult az Adwords kampány, fel kellett vennem egy munkatársat, aki csak az online rendelésekkel foglalkozik."

Kemény Gábor



"Az AdWords kampány kiváltotta az összes újságos, szórólapos hirdetési formát, amire eddig költenünk kellett."

Bokács Rómeó