www.kampanyguru.hu

Szavazások

Szavazzon! Hogyan képzeli el Adwords kampányát?
 




Mennyibe kerül hirdetni a Google

Adwords-szel?


A hirdetés költsége függ a vállalkozás jellegétől, amit hirdetni szeretne. Minél nagyobb a hirdetési verseny az Ön szakmájában, annál többet kell fizetni egy kattintásért. A Google Adwords úgy működik, mint egy árverés, licitálni kell a helyezésért. Minél többet hajlandó fizetni, annyival előrébb fog elhelyezkedni a hirdetése.

A hűbelebalázs módjára elindított kampány kerül a legtöbbe. Ezért ha úgy dönt, hogy saját maga menedzselné Google hirdetéseit, előtte alaposan tanulmányoznia kell az Adwords működését.

Nem elegendő, hogy felveszi a kulcsszavakat, és elvégzi a szükséges beállításokat, hirdetéseit napi szinten kell felügyelni: ki kell értékelni az adatokat, és az eredmények alapján elvégezni a szükséges változtatásokat, finombeállításokat.

Az Adwords-öt folyamatosan fejlesztik, újabb és újabb szolgáltatások, bővítmények érhetők el, ezért fontos naprakésznek lenni, mert ezekkel az új szolgáltatásokkal eredményesebbé lehet tenni a kampányt.


Mitől függ egy kattintás ára?

A kattintások ára egy bonyolult képlet eredménye. Amellett, hogy függ attól, mennyit vagyunk hajlandó fizetni maximálisan, a Google Adwords pontozza a kulcsszavakat. Minél magasabb a minőségi pontszáma a kulcsszónak, annál esélyesebb a jó ár és pozíció. A minőségi pontszámot befolyásolja a CTR értéke (átkattintás és megjelenés aránya) és maga az Adwords fiók teljesítése is.

A Google keresőben felül megjelenő hirdetések hatékonysága a legjobb, az itt megjelenő három hirdetésre kattintanak a legtöbben. Nagy a verseny a felső megjelenésért, ezért fontos, hogy kulcsszavaink minőségi pontszáma a lehető legjobb legyen.

Jól megtervezett és beállított kampány esetén a versenytársakkal nem rendelkező, sok kattintást ígérő kulcssavak akár 5-7 Ft-ba is kerülhetnek kattintásonként. Ugyanez némi versenytárssal 10-20 Ft/kattintás. Azonban a piacnak abban a szegmensében, ahol óriási a verseny, egyes kulcsszavak ára megközelítheti a 200 Ft-ot, de jó beállításokkal az átlag mégis 100-130 Ft körül tartható.

A leggyakrabban elkövetett hibákról itt olvashat.

Amennyiben úgy dönt, hogy szakértőre bízza Adwords kampányának felügyeletét, akár spórolhat is, mert egy rosszul beállított kampány több pénzt vihet, mint amennyi üzletet hoz.

A szolgáltatás részleteiről a Szolgáltatások menüpont alatt tájékozódhat.






 

Ügyfelek mondják...


"Kerestem segítséget, s hosszas keresgélés és negatív tapasztalat után, végre megtaláltam a megfelelő embert, aki segít az oldalamat gazdaságosan hirdetni. Hozzáértését mindenkinek ajánlom figyelmébe."

Tóth Tibor



"CPC, organic, konverziós ráta... ? Nekem ez egy kicsit magas, de a nagyobb látogatottságot, forgalmat és bevételt, azt hiszem, már senkinek sem kell magyarázni!

Cégünk első AdWords kampánya Gabriella nevéhez fűzhető, akinek a minden apró részletre kiterjedő figyelme meghozta webáruházunk számára a várt forgalom- és látogatottság-növekedést."

 

 

„Előzőleg egy másik cég kezelte Adwords hirdetéseinket, de amióta Gabi csinálja, tényleg látszik az eredmény. Jóval több megkeresés érkezik a céghez.”

Ambrus Bálint



"Amióta elindult az Adwords kampány, fel kellett vennem egy munkatársat, aki csak az online rendelésekkel foglalkozik."

Kemény Gábor



"Az AdWords kampány kiváltotta az összes újságos, szórólapos hirdetési formát, amire eddig költenünk kellett."

Bokács Rómeó